fredag 20 juni 2008

Idag dansar Mona Muslim runt den internationella midsommarstången och skriker Allah Akbar



Är konstnärerna Bengt Saltö och Anita Larsson nya medlemmar i Fåna Muslims "hata allt genuint svenskt Falangen" ?

Nu har dessa konstnärer hädat vår vackra midsommarstång till förmån för multikulti tramset.

Ja, det är den muslimska halvmånen man ser på toppen.

Det är så man mår riktigt illa

Läs mer: BLT

"Jag tror att det är lite det som gör många svenskar så avundsjuka på invandrargrupper. Ni har en kultur, en identitet, en historia, någonting som binder ihop er. Och vad har vi? Vi har midsommarafton och sådana töntiga saker."
Mona Muslim


3 kommentarer:

From Sweden with Grief sa...

Ja, jag såg denna hos Systemfel och fick ont i magen! Ska den svenska sommaren toppas av denna totalitära och kvinnofientliga religionen och kulturen?
Vedervärdigt, jag hittar knappt orden!

modersvea sa...

Hej Ultrav och trevlig midsommar på dig.
Jag hittade artikeln just i den tidningen när jag var ute på nyhetsspan å bloggen räkning.

Man blir riktigt mörkrädd när man ser att de svenska traditionerna ska anpassas till multikulturen.
Sverige finns snart inte alls.

Tyke Viking sa...

Lika fult och rangligt samt ihåligt som det totalhavererade multikulturella samhällsexperimentet! Synnerligen passande!

Skåååååååål!