onsdag 14 maj 2008

Jihad i Oslo - Blev utsatt för våltäktsförsök av somaliska barn


"Det fanns pojkhänder överallt på min kropp
Den 24-åriga studenten trodde att hon var den enda offret för pojkgänget. - Nu kommer jag att vidta rättsliga åtgärder, säger hon."

Jag måste ha varit i mina egna tankar, för plötsligt var jag omringad av ett gäng unga pojkar. De rev och slet i mina kläder. De lyckades få mig till marken. De drog av mig tröjan och min topp och försökte dra mig till shortsen. Det var händer överallt på min kropp, säger en 24-årig kvinna oslostudent till Dagbladet.no.

Hon vill inte visa sitt namn och foto eftersom hon fruktar att möta den pojkgänget igen. Som Dagbladet.no skrev tidigare under dagen var att minst tio kvinnor har blivit overfallna och antastade av ett gäng pojkar av somaliskt ursprung i Sofienbergparken i Oslo på lördag kväll.

De pojkar, alla under 14 år gamla, greps av polisen. Den 24-årig kvinna tog i kväll i kontakt efter att ha läst om Mariann Steiro som stod upp den här frågan på Dagbladet.no tidigare under dagen.

Läs mer: dagbladet.no

Och här: - De dro opp kjolen og tok meg i skrittet

" Fy fan säger jag rätt ut, dessa muslimer anser att de helt ok att våldta västerländska flickor/kvinnor. Det lågintensiva jihadkriget fortsätter och detta är bara början.

Föräldrarna till dessa illbattingar applåderar säkert "



2 kommentarer:

Anonym sa...

Det minsta hon kunde ha gjort var att sparka dessa kräk mellan benen.

modersvea sa...

Det var synd att det inte var mig de gav sig på, då hade de inte sett skymmningen igen, det kan jag lova.
Jälva skitungar.