fredag 9 maj 2008

KLISTRAD - Bloggen Muslimska Friskolan stänger på grund av HOT



När jag tittade in på Fröken Sveriges blogg idag hittade jag DETTA:

"Idag stängde bloggen Muslimska Friskolan på grund av nya och allvarliga hot.

Detta är inget mindre än en SKANDAL!!! Ska islamister få tysta oss i vårt eget land? Nu måste detta upp för diskussion.

Sydsvenskan? Visa att ni inte är några harar!

Bloggen har mailat Sydsvenskan, Skånska Dagbladet, Kvällsposten och Helsingborgs Dagblad om detta nu. Men de är väl inte rakryggade nog att kritisera denna typen av hot?

Muslimska Friskolan

"Roger": kontakta oss, tack!"



Till Roger från Modersvea

Du grävde fram en massa viktig fakta som du skrev om på din blogg som alla fick ta del av, fakta som ingen annan VÅGADE publicera. Många fick upp ögonen för vad som sker bakom de stängda dörrarna på muslimska friskolor. Du gjorde riktigt bra reportage...som vilken finslipad undersökande journalist som helst.
Du måste ha fått riktigt otrevliga hot innan du beslutade att lägga ner bloggen.

Någon måste fått reda på vem du är.

Allt det här visar hur viktigt det är att belysa de problem som finns inom
muslimska friskolor och annat som ankyter till detta.
Massmedia och tidningar har för längesen slutat att bry sig, det måste bero på ren feghet och politisk korrekhet.
Sverige är idag vad öststaterna en gång var.
Man måste tänka rätt ,skriva rätt och visa rätt saker.
Allt otrevlig och obekvämt ska tystas till förmån för PK, allt detta är ytterligare ett bevis att bloggarna fyller sin funktion.
Jag hoppas att du har gjort en polisanmälan om hoten.
Du får gärna kontakta mig, mail adressen finns i min profil.

Till alla er andra vill jag säga:

"det är endast är döda fiskar som flyter med strömmen"

Inga kommentarer: