tisdag 12 februari 2008

"Islamofobin" ökar i Nederländerna




Att vara islamkritisk har enligt PK-eliten blivit en sekundär mental åkomma nämligen Islamofobi.
Medans
Ayaan Hirsi Ali får äran att bli kallad islamkritiker får vi andra stå ut med att kallas islamofober.
Kan det bero på vi är svenskar?
Jag känner mig faktiskt både kränkt och diskriminerad för att jag
har ett handikapp, islamofobi.

Vad är då en fobi?

Jo, en fobi är en starkt överdriven rädsla för en sak eller en situation. Denna rädsla kan övergå i en panikattack när man utsätts för det man är överdrivet rädd för.

Man skulle kunna säga att precis allt man kritiserar i samhället helt plötsligt går över till fobier.
(S) inte kunna föra en kritisk debatt mot Alliansen utan att bli fobiker?
Och vårt samhälle skulle sluta att fungera för ingen vill ju bli utpekad som politisk okorrekt?

När det gäller våld och diskriminering mot muslimer så har även antisemitismen ökat och den ökningen står MUSLIMERNA för.
Det skrivs det banne mig ingenting om i svensk
press.

När ska Svenskarna vakna ur den nationella koman?

1 kommentar:

Anonym sa...

Detta är bara början min vän.Inbördeskriget står runt hörnet.Låt Pk-förrädarna kalla oss för precis vad de vill ty vem faen bryr sig ty kampen för ett muslimfritt Europa kommer att vinnas!