söndag 11 november 2007

Islamistiska terrorister i /från Sverige?


Ja, de finns. Nu sitter en sån fängslad i Sarajevo och längtar efter mamma.
Avskummet kan stanna där han är, han har förverkat sin rätt att tillträda svensk mark. (Min åsikt).
Han har inte heller handlat fel säger han. Om man är än bokstavstrogen muslim då tycker man inte det, koranen är det som styr ens liv, tankar och handlingar...det existerar inget mer i dessa huvuden.


Terrorsvensk: "Jag ångrar ingenting"


19-åringen från Kungälv planerade att spränga den amerikanska ambassaden i Sarajevo.
TV4 har träffat den terrordömde svensken i fängelset i Sarajevo.
- Jag ångrar ingenting, säger han till kanalen.
I januari dömdes den då 19-årige svensken till drygt 15 års fängelse för att ha planerat en självmordsattack.
Nu avtjänar han sitt fängelsestraff, som sänkts till åtta år, i den bosniska staden Tsenitsa där TV4 träffat honom.
- Jag vet att folk kommer tycka det är dåligt, att det inte är rätt. Att jag är hjärntvättad, men jag känner mig inte hjärntvättad. Det är inte roligt att se döda människor, men för att stoppa något dåligt måste man göra något dåligt, säger han till kanalen.

Läs mer: www.gt.se

Inga kommentarer: